Oprogramowanie NOVIMAG A® zostało przygotowane w celu umożliwienia tworzenia i edycji dokumentów magazynowych i handlowych bez potrzeby zapewniania ciągłego dostępu do stacjonarnego stanowiska komputerowego z zainstalowanym na nim systemem sprzedaży.
Aplikacja wspiera pracę z systemem sprzedażowym, komunikując się z nim w czasie rzeczywistym - „online” (komunikacja bezprzewodowa wykorzystująca technologię WiFi 802.11 a/b/g/n/ac) oraz po zaimportowaniu odpowiednich baz danych umożliwia pracę „offline”.
Aplikacja działa pod kontrolą Androida wersji 4.4 lub wyższej
Dla systemów magazynowych opartych na silnikach bazodanowych innych niż standard SQL, aplikacja utrzymuje, za pomocą programów transmisyjnych komunikację typu „batch” lub umożliwia z nimi wymianę danych „online” poprzez pliki tekstowe lub formaty json.
Dodatkowo wymienione oprogramowanie wspiera realizację kompletacji dokumentów, obsługę drukarek etykiet i sieciowych, posiada możliwość złożenia podpisu graficznego na dokumencie sprzedażowym, a od wersji 1.2 posiada zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami
W pracy „online” niezbędny jest program NoviSerwis (aplikacja pracująca jako usługa w systemie Windows).
Obsługiwane systemy sprzedaży NOVIMAG A® + NoviSerwis:
- PCMarket
- SubiektGT
- Subiekt Nexo
- Navireo
- WaproMag
- ERP Optima
W trybie „batch” program NOVIMAG A® współpracuje obecnie z systemami sprzedaży:
- SubiektGT (niezbędny Manager STG w wersji 1.8.21 lub wyższej)
- Optima (niezbędny Manager OPT w wersji 1.10.0 lub wyższej)
- PCMarket
- SmallBusiness
Informacje o konfiguracji z poszczególnymi programami sprzedażowymi oraz szczegółowy opis funkcjonalności znajduje się w instrukcji NOVIMAG A® i NoviSerwis.
Wersja demonstracyjna (30 dni) - pobierz pakiet instalacyjny w sekcji "Do pobrania".